Spam otrzymywany pocztą

Codziennie za pomocą internetu jest wysyłane na całym świecie ponad dziesięć miliardów wiadomości. Gdyby wszystkie z nich były dla nas ważne, to okazałoby się, że skoro ponad siedemdziesiąt procent społeczności ludzkiej ma dostęp do sieci, to na jednego użytkownika przypadają dwie wiadomości. Prawda jest taka, że ponad osiemdziesiąt procent z nich to zwyczajny spam, czyli bezwartościowe dla nas reklamy. Są one masowo wysyłane wszystkim użytkownikom skrzynek pocztowych, niezależnie od tego, czy tego chcą , tez nie. Nie wszystkie filtry do tego przeznaczone, wychwycą takie reklamy i często wiele z nich przychodzi do nas jako normalna wiadomość. Taka forma marketingu nie cieszy się zrozumieniem wśród użytkowników sieci internetowej, na co wskazuje sama nazwa. Spam to inaczej rodzaj mielonki do jedzenia, która dawniej była bardzo marnej jakości. Tak samo jak te reklamy, nie mające żadnej pozytywnej wartości a tylko zapychające nasze skrzynki. Jednakże nie przewiduje się zmniejszenia tego typu listów elektronicznych. Działa tu prawo masowego oddziaływania na klienta. Reklamodawcy liczą, że w ten sposób spowodują, że klienci siłą woli zapamiętają treść reklamy albo chociaż samą nazwę produktu. Podczas takiej chwili, kiedy będą musieli dokonać zakupu, ich pamięć się odświeży i zdecydują się na reklamowany produkt.

programy partnerskie



Możliwość komentowania jest wyłączona.